Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

Πρόχειρο (που δημοσίευσα, τελικά)

...Ενημερώθηκα για τις 17 Ιούνη.
Θρησκευτικό το ημερολόγιο, ΠΑΝΤΑ προτεραιότητα!

"Κράτησα" ότι πέτυχα από την Πανορθόδοξη Σύνοδο στην Κρήτη.

...Δεν καταλαβαίνω πολλά.
Ότι "έκλεψα", κι ήρθε, "ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕ", αρκεί να είναι για ΚΑΛΟ!


Δεν ψάχτηκα ποτέ μου, πολύ, ούτε στα πολιτικά, ούτε στα θρησκευτικά.

Ότι "εκπέμπω", είναι από μέσα μου.

Η,

τουλάχιστον, ότι διδάχτηκα παιδί και μού έμεινε.

Δεν έχω Γνώση, λοιπόν, ούτε και "κλέβεται", δε μπα, να έχεις 500 μπλογκς με αντιγραφές!

Ότι κρατάει το "σφουγγάρι" μου, ότι ζω, κι ότι διαισθάνομαι, ΣΥΝ, ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΜΟΥ.... που, απ' ότι κατάλαβα, δεν "συμβαίνουν" μόνο σε μένα.

Τυχαίες συναντήσεις που είχα σήμερα, ΣΥΝ, ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΗΜΑΔΙΑ, μ' έκαναν να καταλάβω πως, ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, μεν, (πολλοί άνθρωποι έχουν Θεϊκά Σημάδια" - απλά, δεν εκφράζονται, όπως εγώ), δεν υπόσχεται αισιόδοξο μέλλον, όμως, χωρίς "ταρακούνημα", θέλει κότσια, επιμονή, υπομονή και ξύπνημα, γενικό.

Η ζωή δεν είναι ένα κουμπάκι, "μ' αρέσει δεν μ' αρέσει", είναι το ΚΑΛΟ και το κακό, το δίκιο και το άδικο, η ελευθερία και η δουλεία, .

Η Βάση ξεκινάει απ' την Καθαρή Συνείδηση.

Η πραγματικότητα, δική μας επιλογή.

...Πήρα φόρα, όμως, και ... πέρα απ' το ότι μού "κρύφτηκε" η μέρα μου! δε μ' αρέσει αυτό που συμβαίνει στην Πίστη μου, καθόλου!

Ο Θεός που Πιστεύω εγώ, ο Χριστός που Πιστεύω εγώ, κι είναι ο Υιός του Θεού που Έστειλε, ώς Άνθρωπο στη γη, για να με σώσει, το Άγιο Πνεύμα που με Φωτίζει και λειτουργώ, ως Άνθρωπος, η Παναγιά, η Άγια Μητέρα του Χριστού, δεν έχει καμία σχέση με το Αν, οι Ανώτεροι της Πίστης μου, άνθρωποι, όμως, πάντα, συμφώνησαν ή διαφώνησαν, αν συγκεντρώθηκαν ή όχι, αν υπέγραψαν "Κάτι" ή ΟΧΙ!

ΝΑΙ, θα σεβαστώ κανόνες της Εκκλησίας μου, μα, αρκεί να μη με "μπερδεύουν", όπως το νιώθω και δεν μ' αρέσει, εδώ και καιρό.

Οι Ανώτεροι της Πίστης μου, θέλω να μού μιλάνε για τον Χριστό και να πράττουν κατά πως θα ήθελε ο Χριστός!

Η Πίστη μου, δεν είναι ποδοσφαιρικός αγώνας.
Τόσοι οι παίκτες, κ.λ.π.
Τα "ΓΚΟΛ" μπαίνουν από ΨΗΛΑ, ακόμα κι αν χτυπήσουν δοκάρια, Αν θέλουν, κι όταν θέλουν.

Εδώ, ξέρω ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ, επειδή ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ από παιδί, κι επειδή μού έχει αποδείξει στη ζωή, πως είναι Γεννημένος "ΠΑΙΚΤΗΣ", για το Σωστό και το ΚΑΛΟ.

Δεν μιλάμε για ομάδες, οπότε, είμαι Ελληνίδα Χριστιανή Ορθόδοξη, παλαιάς φουρνιάς... και τούτα τα "ΠΑΝ"- Ορθόδοξα και τα Άγια, που λείπουν τόσοι, κι ένας μείνει, αλλά και μπορεί να μείνει, και κάλεσμα τελευταίας στιγμής, κι ελάτε, κι ότι προκύψει, δεν τα καταλαβαίνω, δεν μ' αρέσουν, γενικώς.

Ξέρω ότι ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ, και αυτή τη στιγμή και πάντα δίπλα μου, νιώθω Καλά, μαζί Του, δεν "ενοχλεί" κανέναν, το ΠΟΙΟΝ αγαπάει η Ψυχή μου, μού φτάνει!

Ξέρω ότι είναι κι Αναστημένος και Ζωντανός, επειδή το "βλέπω" και στη ζωή μου, το ξέρουν και οι Ανώτεροι της Πίστης μου, μα δεν δέχομαι να μού τον προσβάλλουν, υψώνοντας τις δικές τους ανθρώπινες δυνάμεις, με αριθμούς και τίτλους.

Αυτά, εν πολλοίς, κι ούτε που θυμάμαι, τι απ' όλα όσα σκέφτομαι, αν τα έγραψα.

Πάμε για πρόχειρη και σίγουρα "στον κουβά", δεν υπάρχει λόγος να μάθει κανείς, πως νιώθω εγώ τον Χριστό μου!

Και την Παναγία μου, πού μού χτύπησε και την πόρτα, σήμερα, και σε ποιόν να το πω και να το πιστέψει, πέρα από 'κείνον, που την χτύπησε!

Αγαπημένοι μου, Σεβαστοί μου, Ανώτεροι, άνθρωποι, Ιερείς, αν ακούγατε πράγματι, κι εσείς, τις πόρτες που χτυπούν ο Χριστός κι η Παναγιά μας, σίγουρα θα ακυρώνατε αυτό το ραντεβού στην Κρήτη, για Χ Ανώτερους λόγους!

Η επιμονή σας, με ...σκιάζει.

Ώρα 2:09, ξημέρωσε Ψυχοσάββατο και μιλάμε για ζωντανούς και Ζωντανούς!
Μάς "μπερδέψατε", φτάνει.

Προηγούνται οι Φευγάτοι.

Υγ. Κάποτε θα σας πω και για την πόρτα, μαζί με τα Άσπρα, ώς και Άλογο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου