Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Αποτείχιση


Αποτείχιση

1 σχόλιο:

  1. ***
    Αποτείχιση
    Δεν την ήξερα αυτή την λέξη.
    Απλά, χθες, ένιωσα ΑΚΑΛΥΠΤΗ στην Πίστη μου, έτσι όπως, την νιώθω εγώ.

    ...Αρχικά ήθελα να αλλάξω και το επίθετο...
    αλλά "επέλεξα" του "Ονείρου", "Φτωχού".

    Δεν είμαι διαβασμένη, έτσι όπως τα λένε οι Πατέρες, Μητροπολίτες, κ.λ.π.
    Ξέρω πως αισθάνομαι, τα Θαύματα που έχω δει και τα Σημάδια μου.
    Τίποτα παραπάνω.

    Δεν είμαι φανατική και δεν Πιστεύω, βάση Ομάδων, Αρχηγών, κ.λ.π.

    Έμεινα ΕΚΕΙ που βρέθηκα, (καθώς γεννήθηκα), απλά, είδα ραγδαίες αλλαγές, μετά από "Δυνατά, Ανώτερα Σημάδια".

    Εύχομαι και Ελπίζω ότι θα βρω τον δρόμο μου, κι είμαι σίγουρη πως θα βρεθώ, ΕΚΕΙ που θα νιώθω ΚΑΛΑ, με την έννοια του ΚΑΛΟΥ, όχι καλοπέρασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή