Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Αυτό το: "πέσ' τα, να μην τα λέω", γιατί έχω και δουλειές!

Πέστε το, ρε, παιδιά, να μη χασομεράω!!! (2 και 47 π.μ. 30/6/16 ώρα που έκλεισε η πρόχειρη ανάρτηση)
Ούτε που σας διάβασα!

Λίγο και τσακ, καλύφθηκα!

ΔΕ ΒΛΕΠΩ με τα μάτια, τέλος!

Το είχα καταλάβει, αλλά αυτή τη βδομάδα, ο ΆΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ, ΛΑΛΟΥΣΕ!!!

Τί να λέω, εγώ;

Πάτε εκεί στα ερευνητικά ιστολόγια, στα παιδιά!

Εγώ, την ζωή μου περιγράφω, κάπως αυθόρμητα....
Σιγά- σιγά, θα την λέω!
ΌΠΩΣ ΤΑ ΦΕΡΕΙ!
"Καθείς εφ ω ετάχθει"

Πού να προλάβω να τα πω;

Αυτό το: "πέσ' τα, να μην τα λέω", γιατί έχω και δουλειές!

Βλέπουμε με τον εγκέφαλο: «Altered states» – Tα πειράματα του John Lilly με τη δεξαμενή απομόνωσης

Υγ. 2 και 45 Τελικά, το διάβασα.
Απορία: και τί γίνεται, όταν έχεις και αποδείξεις - απάντηση στον εγκέφαλο που τρέχει, .... με φώτο ημέρας και ώρας, πείτε του, από μένα!!!

ΕΚΕΙ, το λέμε: ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ, πείτε του από μένα, του πειραματιστή!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου